czwartek, 18 kwietnia 2013

Shorts DIY

Hej :3
W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać moje szorty, które sama zrobiłam.
Prosiłabym również o opinię na ich temat. DIY to jedno z moich zainteresowań. Takie hobby. Mogę się przy tym odstresować ( : Wracając do wczorajszego posta, skończyliśmy kręcić film! Za jakiś czas podam link, na którym zainteresowani będą mogli go sobie obejrzeć.
Pogoda jest fantastyczna, a ja tkwię w domu :/ trochę nie 'halo' ze mną.
Dobra przechodzimy już do głównego tematu.

1. "CROSS" są to szorty, na których znajduje się ćwiekowy krzyż.
 Należą do jednych z moich ulubionych. Wysoki stan, pełna wygoda i komfort ♥



2. "SPIKES" kolejne szorty, są przefarbowane, ze zwykłego jeansu
 pod kolor fioletowy. Są bardzo wygodne i myślę, że oryginalne. Ćwieki 
wystające na kieszeniach, nadają jakąś cechę spodenkom :3




3. "COLOURS" te spodenki zrobiłam z ulubionych jeansów, które 
porwałam, nie pamiętam nawet jak. Odcień zieleni i żółci. Myślę,
że strasznie ożywiają każdą stylizacje. Sami zobaczcie :)




I jak wam się podobają? Co o nich myślicie? Przepraszam, za zdjęcia, ale nie byłam
w stanie sama zrobić sobie dobrych zdjęć. Miłego dnia życzę ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz