niedziela, 14 kwietnia 2013

Słońce

CZEŚĆ
Na początku pierwszego posta, chciałabym się wam przedstawić. Nazywam się Magda. Znajomi mówią na mnie "Madu" (nie wiem skąd wzięła się taka ksywka). Mam piętnaście lat. Mieszkam w woj. Opolskim, na pół wsi, pół miasteczku. Właściwie nie da się tego nazwać. Dlaczego zdecydowałam się na prowadzenie bloga? Hmm. Blogowanie kręciło mnie od zawsze, zresztą tak jak fotografia, muzyka i moda. To wszystko można połączyć na blogu, dlatego powstał "TYPICAL TEENAGER" -typowa nastolatka.
Dobra. Koniec lania wody. Przechodzimy do dalszej części posta. 

Słońce ♥ dzisiaj na moim termometrze zobaczyłam 20 stopni. To był szok. Z niecierpliwością czekałam na taki dzień. Postanowiłam wyjść na spacer. Ruszyłam w stronę tutejszej kopalni bazaltu. Potem przeszłam obok starego PKP i na końcu skręciłam na prostą drogę, dzięki której mogłam dojść do domu.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz